Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Hortensia cakejes zonder ei

Mijn neefje Luuk is allergisch voor ei en mag dus meestel geen taart, koekjes of cakejes eten. Omdat we een dagje met mijn zussen en mijn neefjes naar de dierentuin gingen leek het me leuk om cakejes te bakken die iedereen mocht eten. Daarom heb ik een recept op internet opgezocht en deze uitgeprobeerd. De cakejes waren goed gelukt, ze waren wel iets minder luchtig dan gewone cakemix en de randen werden wat sneller hard bij het bakken. Om de cakejes te versieren blauwe fondant gebruikt voor kleine hortensia bloemetjes. Deze heb ik nog kleur gegeven met roze eetbare glitter. Onder de fondant zat een laagje witte chocolade ganache en als verrassing zat er een aardbei in het midden van het cakeje.
 
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...