Pagina's

zondag 31 maart 2013

Frambozen cupcake bonbons

Ik houd erg van cupcakes en daarom kon ik in de winkel deze bonbon vormpjes niet laten liggen. Ik had nog nooit bonbons gemaakt, maar deze vormpjes leken me een goed idee om een keer te proberen. De vormpjes bestaan uit 2 plastic malletjes die in elkaar passen en daarmee een losse, holle bovenkant en onderkant van de cupcakes creëren. Voor de onderkant heb ik een mix van melk en witte chocolade gebruikt, omdat ik die nog had liggen. De roze bovenkant is van candy melts in de smaak framboos. Voor de vulling heb ik daarom ook voor een frambozenmousse gekozen, waarvan ik het recept op internet had gevonden. Het was eigenlijk voor een dessert, maar het was ook heel goed te gebruiken als vulling voor de bonbons.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...