Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Zelfgemaakte mergpijpjes

Het leek me leuk om zelf een keer mergpijpjes te maken. Mijn nichtjes en ik eten ze altijd erg graag omdat ze zo lekker zoet zijn. Dus ik heb een recept op internet opgezocht en ben gaan bakken. Ik wilde graag een recept met crème erin, dus daar heb ik deze op uitgekozen. Om te beginnen bak je een soort cake en daartussen smeer je een crème van banketbakkersroom en boter crème. Daarna snij je ze in even grote stukken en bekleedt je ze met marsepein. De uiteinden doop je in chocolade en laat je opstijven. Deze mergpijpjes vielen erg groot uit door de cakevorm die ik gebruikt had. De volgende keer dat ik ze maak, maak ik ze zeker 2 keer zo klein. Maar ze waren wel erg lekker.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...