Pagina's

vrijdag 2 januari 2015

Soesjestoren voor tweede kerstdag

Met tweede kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest om met zijn allen gezellig te eten. Elk stel maakte een gang voor het diner en Sjoerd en ik mochten het dessert doen. Omdat Sjoerd niet echt van de toetjes is en ik juist wel heb ik het dessert gemaakt. Ik heb een soesjestoren gemaakt met witte chocolade crème en versierd met karamel. Daarbij heb ik zelf chocolade ijs gemaakt, die ik vorige keer ook in mijn baked alaska had gebruikt. Ik was jammer genoeg mijn spade van mijn ijsmachine kwijt, dus nu heb ik het ijs een aantal keer met de hand doorgeroerd en dat ging ook goed. Het ijs en de soesjes waren erg lekker samen en een goede afsluiting van een heerlijk diner en een gezellige avond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...