Pagina's

maandag 12 mei 2014

Vissenkom taart

Als verrassing voor Sjoerd zijn verjaardag wilde ik graag een taart bakken. Dus toen hij op de avond voor zijn verjaardag niet thuis was, leek dat me het perfecte moment. Het was alleen wel er krap om een taart te bakken en te versieren in een avond. Ik wilde graag wat extra smaak aan de taart geven dus heb ik een recept opgezocht met Cointreau en sinaasappel in de cake. Ik heb twee halve bollen gebakken en deze met pure chocolade ganache aan elkaar gemaakt en bestreken. De cake was alleen nog iets te warm en zacht en daardoor is hij een beetje in elkaar gezakt. Als decoratie heb ik er een vissenkom van gemaakt met vissen en versieringen van fondant. De Cointreau cake smaakte erg goed en ook de pure chocolade past er erg goed bij.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...