Pagina's

zondag 11 mei 2014

Geborduurde letters

Toen ik klein was heb ik wel eens een boekenlegger geborduurd, maar verder ben ik eigenlijk nooit gekomen. Nu zag ik op internet een aantal leuke ideeën met borduren, zoals meubels met een geborduurde print of een muurschildering van een borduurpatroon. Hierdoor raakte ik geïnspireerd om ook iets met borduren te doen. Dus toen mijn zus jarig was leek het me leuk om iets voor haar te maken. Ik kwam toevallig deze letters tegen bij de Leen Bakker en ze leken me de perfecte ondergrond om iets op te borduren. Dus heb ik ze wit gespoten en ben ik aan de slag gegaan. Het was veel werk, maar doordat de letters van metaal zijn en dus erg stevig was het goed te doen. De letters hangen nu in de gang bij mijn zus en daar passen ze perfect.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...