Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

Cupcake tas

Mijn nichtjes en ik houden erg van cupcakes. Dus leek het me een leuk idee om een cupcake tas te maken voor Annika haar verjaardag.Voor het cakeje heb ik licht roze stof voor het bakpapiertje gebruikt, bruine stof voor het cakeje en fel roze voor de frosting, allemaal corduroy stof. Het bakpapiertje heb ik met roze wit geruit lint versierd en op de frosting heb ik verschillende knoopjes genaaid met in het midden een groot hart. Het tasje heeft een lang hengsel en een rits zodat hij dicht kan. Annika was erg blij dat ze nu haar eigen tasje had, net de uiltjes tas die ik voor Marika haar verjaardag gemaakt had. Ze heeft het hele weekend met de tas om gelopen en ook toen ze maandag weer naar kindergarten ging nam ze de tas mee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...