Pagina's

zondag 2 maart 2014

Chocolate M&M cookies

Dit zijn chocolate chip cookies met in plaats van chocolade stukjes, M&Ms in het beslag. Ik zag dit recept op internet en het leek me een leuke variatie op de gewone chocolate chip cookies. Het bleek een nogal groot recept dus heb ik uiteindelijk ook nog wat witte en pure chocolade stukjes toegevoegd voor een goede vulling. De cookies zijn erg lekker geworden, maar ze waren wel iets zachter dan dat ik verwacht had. Volgende keer maak ik denk ik een mix recept tussen deze en de chocolate chip cookies die ik al eerder had gepost. Ik had zoveel cookies gebakken dat ik ze maar naar mijn oma en naar mijn werk had meegenomen om ze uit te delen. Zij waren er gelukkig erg blij mee en vonden ze super lekker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...