Pagina's

maandag 10 maart 2014

Charlotte Royale

Ik kijk graag bakprogramma's op tv en een van mijn favoriete is The Great British Bake Off. Bij dit programma zag ik deze Charlotte Royale voor het eerst en ik wilde meteen zelf aan de slag. Ik moest alleen nog een goede gelegenheid vinden om hem te maken. Gelukkig was de eetclub deze keer bij ons en kon ik dus aan de slag. De Charlotte Royale bestaat uit een buitenkant van dunne, met jam gevulde rolletjes cake. De vulling van de Charlotte is een bavarois en de onderkant wordt ook weer afgedicht met rolletjes cake. Mijn cake rolletjes zijn gevuld met aardbeienjam en ook in de bavarois zijn aardbeien verwerkt. De rolletjes aan de buitenkant hadden iets te veel tussenruimte waardoor er wat bavarois doorheen is getrokken en aan de buitenkant zichtbaar is. Maar voor een eerste poging vind ik het toch geslaagd, vooral omdat hij ook erg lekker smaakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...