Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Mega cupcake taart

Deze mega cupcake heb ik gebakken voor mijn 27e verjaardag. Op de dag van mijn verjaardag gingen we ook op vakantie. Niet zo ver gelukkig, dus ik kon mijn taart van tevoren maken en meenemen. De boven- en onderkant heb ik apart vervoerd, omdat ze anders niet veilig mee konden. De bovenkant heb ik uit een stuk gebakken in een ronde bakvorm. De onderkant bestaat uit 3 lagen cake die ik op maat heb gesneden. Tussen de verschillende lagen heb ik witte chocolade ganache met aardbeien gesmeerd en ook de buitenkant is met witte chocolade geganached. Voor de bekleding van de taart heb ik roze en paarse rolfondant gebruikt en voor de bloemen en versiering gumpaste. De taart smaakte erg lekker, vooral met de aardbeien ertussen. Die geven extra veel smaak aan de taart.
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...