Pagina's

woensdag 29 mei 2013

Marshmallow chocolade cupcakes

 Mijn nichtje Marieke heeft een nieuw huisje en daar moest aan geklust worden. Dus leek het me een goed idee om tussen het klussen door een lekkere beloning bij de thee te hebben voor het harde werk. Dit recept heb ik uit een kookboek wat ik nog niet gebruikt had en ik was er erg benieuwd naar. De cakejes zijn van chocolade beslag gemaakt met daarop een luchtig, erg zoet schuim met daarover een dun laagje chocolade. Als versiering heb ik een aantal kleine marshmallows op de cakejes gelegd. Het marshmallow schuim deed ons alleen meer aan negerzoen denken dan aan marshmallow. Maar dat maakte niet uit want ze waren erg lekker, vooral na het harde klussen.


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...