Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Cupcake boeket

Dit cupcake boeket had ik gemaakt voor de verjaardag van mijn tante Gerda. Ik had al eerder een boeket van cakejes gemaakt, voor mijn zus Marjan, maar die was alleen met zonnebloemen. Voor dit boeket wilde ik graag een kleurige mix van verschillende bloemen maken en dat is gelukt. Alle cakejes zijn eerst met een laagje pure chocolade ganache bestreken en daarna voorzien van een laagje fondant. Ik heb deze keer ook extra blaadjes van groene fondant toegevoegd aan de bloemen. En ik heb nog wat kleine madeliefjes gemaakt die ik met een ijzerdraadje heb vastgezet. Als basis heb ik weer oase gebruikt. Dit werkt heel goed om de cakejes met prikkertjes in vast te zetten.
Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het ziet er uit als een gezellig feestelijk boeket. 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...