Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Turquoise zpagetti tas voor Annerieke

Mijn schoonmoeder Annerieke werd afgelopen maandag 65 en vierde het zondag.
Ik wilde voor haar iets leuks maken dus heb ik deze tas van zpagetti voor haar gehaakt.
Ik heb voor turquoise zpagetti gekozen, omdat ik dacht dat ze dit erg mooi zou vinden. Het model lijkt erg op een paarse tas die ik gehaakt heb, maar ik heb deze iets groter gemaakt en de rand aan de bovenkant is iets smaller. Ik heb voor een langer hengsel gekozen zodat hij makkelijk over de schouder te dragen is en de grijze bloem maakt hem helemaal af. Ik heb bij deze tas voor het eerst een sluiting gemaakt doormiddel van een magneet sluitinkje aan allebei de kanten van de opening. Dit werkt erg goed om de tas goed te laten sluiten.

Annerieke was erg verrast en blij met de tas en ze vond de kleur inderdaad erg mooi.

 



1 opmerking:

  1. Wow, die is even mooi als deze:

    https://lh3.googleusercontent.com/-ZThuEflJ5jU/UG3O7_juQdI/AAAAAAAAC-I/LSLc0g8BhOE/s800/DSCF8489.JPG

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...