Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Herfst cakejes

Het is weer echt herfst weer.
Het wordt steeds kouder, het regent, het waait hard en de blaadjes vallen weer van de bomen.
Door al die mooie gekleurde blaadjes die door de lucht waaien en op de grond liggen was ik geïnspireerd voor het maken van herfst cakejes.
 
Ik heb cakejes gebakken en deze versierd met vanille frosting. Om de cakejes verder te versieren heb ik herfstblaadjes van verschillende kleuren fondant gemaakt.
 
Hiervoor heb ik gele, groene en oranje fondant gemaakten deze heb ik daarna door elkaar gemengd voor echte herfstblaadjes kleuren. De fondant heb ik daarna uitgerold en daaruit heb ik een basis blaadjes vorm gestoken en deze bijgesneden voor verschillende blaadjes vormen. De blaadjes hebben hierdoor een bruinige kleur met wat verschillende verkleuringen, net als bij echte herfstblaadjes
 
  
Zo hoef ik de deur niet uit en kan ik toch van de herfst genieten. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...