Pagina's

vrijdag 28 december 2012

Tweede kerstdag kerstboom cakejes

Tweede kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest.
Ook daar hadden we de gangen verdeeld en maakte iedereen wat voor het kerstdiner.
Het voorgerecht werd door Sjoerd gemaakt, mijn schoonouders hadden het hoofdgerecht verzorgd en het dessert was door Sjoerd zijn broer Wietse gemaakt.
 
Het voorgerecht was cranberry stoofvlees met kastanjepuree.
Het hoofdgerecht was Shabu Shabu (een soort Japans fondue).
En als dessert hadden we zelfgemaakt mango ijs.
 
Voor na het diner hadden we nog een aantal lekker kerstbonbons en had ik cakejes gebakken in de vorm van een kerstboom en versierd met pareltjes en een gouden sterrenkoekje bovenop.
 
Voor de cakejes had ik een aantal grote en kleine cakejes gebakken. De kleinere cakejes heb ik op zijn kop op de grote cakejes gezet. De frosting heb ik groen gekleurd met voedingskleurstof en met een spuitzak op de cakejes gespoten. Daarna heb ik de kerstboompjes met pareltjes versierd en om het af te maken een gouden sterrenkoekje boven in de boom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...