Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Zomerse citroen cakejes

Ik had afgelopen week zin in echte zomerse cupcakes. Ik had een tijdschrift gekocht met veel verschillende cupcake recepten had erg veel zin om een recept uit te proberen. Het werd dit recept van citroen roomkaas cupcakes, omdat deze me erg zomers leken met het frisse van de citroen, zure room en roomkaas die in het recept gebruikt worden.

De cakejes waren ander dan ik verwacht had. Dat kwam doordat er bloem bijgevoegd moest worden en de cakejes 20 minuten in de oven moesten, maar ze waren wel lekker.


Eerst een bodem van koekkruimels met boter.


Daarna de cakejesmix toevoegen en 20 minuten bakken.


Het resultaat met een schijfje citroen als decoratie.







1 opmerking:

  1. Haha, deze foto's vind ik echt grappig.
    Dat ziet er toch niet uit met zo'n schijf citroen erbovenop!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...